Writing with Light

I am a 19-year-old amateur photographer living in Montreal, Quebec. The photos on this blog are taken in many different countries, including Taiwan, the United States, Israel, Jordan, and Turkey. If you visit this blog, please take a few minutes to look at the pictures and maybe leave a comment or two. Thanks.















Monday, March 22, 2010

Intensity


A stray cat in some bushes just beside the shores of the Mediterranean Sea.

3 comments:

  1. 這隻貓抓的真好,還看得到貓的表情哦。

    ReplyDelete
  2. 蔡旻佑的女朋友April 8, 2010 at 4:17 PM

    張淳趕快回來哦
    看到我上附中高中部的那一刻哈哈 爽爽爽

    好啦其實nike又變帥了 這也不是我能決定的阿
    你說是不是
    我再去把他好了哈哈

    現在他自己會過來跟我說話欸 我看他是後悔以前沒跟我混熟哈哈
    我也沒辦法阿
    愛講就講唄 現在跟我說話還得排隊勒哈哈哈開玩笑的啦
    別打我唷:目
    爽爽爽阿~

    ReplyDelete
  3. 蔡旻佑的女朋友April 8, 2010 at 4:21 PM

    忘了說 以後我到高中部再去把其他帥哥好了哈哈

    你知道他穩上建中了欸
    應該說 他已經是建中的學生了
    不用考基測欸 超屌的

    ReplyDelete